środa, 8 marca 2017

Luszowiecka Renata_Modlitwa wewnętrzna

"Modlitwa wewnętrzna" (Piotrkowice - Rekolekcje wspólnotowe 28.08.2016r.)

Idę do Ciebie Panie po miękkim dywanie z trawy
zroszonym kropelkami rosy.
Chcę Cię spotkać w Twym tajemniczym ogrodzie.

Spotkanie!
Witaj Mój Panie !
Wszystko w Twym ogrodzie jest przesycone Tobą.
Jesteś!
Czuję Cię w cudownym zapachu łąki, sosen i świerków.
Wszystko to stworzyłeś dla mnie, by pokazać jak Kochasz.
Widzę Cię w pięknym kolorze roślin.
W przecudownym układzie kwiatów.
W owocach, które dumnie lśnią w słońcu
Idę a rosa delikatnie orzeźwia me stopy.
Chwała Tobie w Twym stworzeniu.

Radość!
Dotykasz mnie swym Słowem: Dasz mi serce nowe i ducha Twojego.
W mej niedoli Ty sam Jesteś i wszystkiemu zaradzisz.
A ja?
Ja raduję się Twym stworzeniem i że Jesteś!
Jak dziecko wolna od troski i wszelkiego smutku.
Za Maryją chcę powtarzać:
"Wielbi dusza moja Pana
i raduje się duch mój w Bogu, Zbawicielu moim."




Autor tekstu: Renata Luszowiecka


Zdjęcie: https://www.google.pl/search?q=zdj%C4%99cie+ogr%C3%B3d+z+owocami&rlz=1C1GTPM_plPL559PL559&biw=1117&bih=1030&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjE4pT9gcfSAhUqApoKHZpsArcQsAQIHA#imgrc=V0gmXyvBtyTs8M:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz