środa, 8 marca 2017

Luszowiecka Renata_Kiedy patrzę na niebo

Kiedy patrzę na niebo i cudnie rozmazane chmury na przepięknym niebieskim niebie myślę sobie, że Pan Bóg jest wspaniałym malarzem, który dla człowieka rozmazuje swoim palcem po niebie chmury rozcierając je na przeróżne fale, kształty, czy robi baranki z chmurek. Nikt nie umiałby co dzień stwarzać dla człowieka tak przepięknych wschodów czy zachodów słońca.

Pan Bóg gra kolorami, by pokazać jak bardzo kocha człowieka. A ja uwielbiam te Jego nie raz specjalne kształty chmur i zawsze je fotografuje, bo to nieskończona liczba słów miłości wypowiedziana językiem Pana Boga. Słowami są chmury dla mnie. Wiem, że dał mi upodobanie w nich jak też w nie raz groźnych zjawiskach jak burza. Wtedy w srogich chmurach pokazuje jaką ma moc a kiedy obok mnie kiedyś uderzył piorun dowiedziałam się że chroni mnie przed tym żywiołem. Taki Jest Pan. Tyle Jego wspaniałych dzieł, stworzeń dla człowieka podarowanych by tym mówić, że kocha.




Autor tekstu: Renata Luszowiecka

Zdjęcie: https://www.google.pl/search?q=majowy+wiecz%C3%B3r+zdj%C4%99cia&rlz=1C1GTPM_plPL559PL559&biw=1117&bih=981&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwib7vGehsfSAhWOOSwKHREUDjwQsAQIGQ#tbm=isch&q=niebo+zdj%C4%99cia&*&imgrc=H_erpfQlQVEAJM:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz