czwartek, 6 kwietnia 2017

Kwiatkowski Paweł_W sercu mej Twierdzy


Wiersz dedykuję Siostrom Karmelitankom

z Karmelu Maryi Matki Nadziei i św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Ełku

Autor: Paweł Kwiatkowski

 

Idź, sprzedaj, co posiadasz, i rozdaj ubogim, a będziesz miał SKRAB w NIEBIE

Mk 10,21

 

W Sercu Mej Twierdzy Wewnętrznej
MIŁOŚĆ od zawsze Mnie poszukuje
Chcąc Źrenice JEJ zobaczyć
„Ja Chrystus” najpierw Umierać muszę
Tysiące stoczonych Duchowych Walk
Ozdabia jedyny Żywy Kościoła SKARB
Jedyne co Swoje mam - to wolna wola
Reszta, nie Moja zasługa a niezasłużony Dar
OJCA, SYNA i DUCHA
„Solo DIOS basta” wołam
W Miłosnym łańcuchu pierwsza Niewiasta
Ostatni będą pierwszymi
Krzyż fundamentem Miłości i Kluczem Otwierającym Siedem Bram
Ciało pomocą do odzyskania Świętości
Duszę rozpala ŻYWY PŁOMIEŃ MIŁOŚCI
by dojść na Dziesiąty stopień Drabiny ŚWIĘTOŚCI
co skrywają następne, żaden Człowiek nie wie




Zdjęcie: https://www.google.pl/search?biw=1517&bih=681&tbm=isch&sa=1&q=walka+duchowa+zdj%C4%99cia&oq=walka+duchowa+zdj%C4%99cia&gs_l=img.12...4430.10446.0.29813.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1.1.64.img..0.0.0.riHNE56NTXY#imgrc=1yXvqASQiyi2NM:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz