środa, 22 lutego 2017

Ewa Maria_Wybieram Ciebie



Autor tekstu: Ewa Maria

Wybieram Ciebie
wąska ścieżko wiary
Pustko
wołanie wśród nocy
gdzie jesteś
gdzie się ukryłeś Umiłowany

szukałam lecz nie znalazłam
patrzeć nie umiem
nie wiem
dla moich oczu się skryłeś
lecz wciąż mam nadzieję
na Ciebie

Twoja dłoń w mojej dłoni
zamknięta na dostrzeżenie
nie mam żadnego uczucia
niepewnie bezsilnie
milknę
i rzucam się w Milczenie
rzucam się w Ciebie
w Twoją słodycz ciemną
ufam
ufaj we mnie
że jesteś
Bliski
Miłością niezmierną

wstanę
obejdę miasto
życie
i swoje serce
szukać Cię będę
w braku
w rozmowie ciszy
w kruchym człowieczeństwie

pójdę szukać będę
by się dać odnaleźć
w mojej nocy
ciemnej

gdzie mi Siebie dajesz





Zdjęcie: https://www.google.pl/search?q=gebirgswege+fotos&rlz=1C1GTPM_plPL559PL559&biw=1068&bih=1003&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjr98aT9qPSAhXLiSwKHSuiABUQsAQIHA#tbm=isch&q=wanderwege+im+nebel+fotos&imgdii=QLsAM3-m8jbMGM:&imgrc=bfuv-F4_NtSr6M:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz